|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als Kreator zou komen, zal ik zeker komen vanuit horst... .. |
|
Nooit, veel te ver weg. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tuurlijk, ook al is t voor ons nog een eind weg |
|
Als er iets komt van mijn gading ga ik er wel heen vanuit Venlo. Afstand vind ik persoonlijk geen probleem. Ik rijd volgende week ook 270 km voor Mangled en Severe Torture. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 07-11-2004 15:29] |
|
Ik kom iedere week in Fenix, maar ik had begrepen dat Fenix dicht gaat per 1 januari. Of zijn die plannen weer gewijzigd? |
|
Ik woon in Drenthe, dus Sittard is me wat te ver weg, misschien als er iets zou komen wat ik héél graag zou willen zien, maar dan zou ik er nog heel erg over na moeten denken |
|
Sittard is goed te doen vanuit weert, en als er erg interessante bands kwamen zou ik wel een auto vol krijgen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: waarom rij je niet naar molenrock en neem je wouter mee? |
|
Omdat ik MANGLED wil zien (vrijdag) |
|
Ik denk wel dat ik zou gaan, ik ga de 18e ook naar GEM in Fenix. Ik stond er eerlijk gezegd van te kijken dat er uberhaupt nog opgetreden werd, voor een jaar of 12 terug was dat veel vaker het geval |
|
ik ben aanwezig dan zzz |
|
Succes als het je lukt! Die eppo van een Jan Renders houdt al jaren tegen dat er maar een beetje metal in Fenix speelt! Jammer dat de toko dicht gaat. Veel jeugdsentiment daar, maar die aardappel heeft alles verneukt daar! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
vorig jaar konden ze Death Angel krijgen, maar die wilden ze niet hebben want er zou geen volk op af komen... |
|
quote: Weet je meteen wat voor verstand meneer Renders van muziek heeft... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Neen. Tenzij er echt iets speciaals komt, maar die kans acht ik zeer onwaarschijnlijk. Ik zou trouwens uit Groningen moeten komen, en alleen voor de betere optredens kom ik doorgaans verder dan Hardenberg (met uitzondering van Arnhem, omdat daar goede vrienden van me wonen), en dan moet je vooral denken aan zalen als Lucky (Rijssen), 013 (Tilburg) en de Effenaar (Eindhoven). Maar goed, ik had ook niet echt verwacht dat jullie op veel bezoek van Groningers zouden rekenen NP: Rhapsody - Guardiani Del Destino o.i.d. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: hehe... inderdaad... maarre.. anyway.. ik zou der wle heen gaan.. sittard is neit enorm ver weg vanuit arnhem... auto volgooien met mensne en der heen.. wel goede shit boeken dan natuurlijk... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zou in elk geval gaan (is maar 5km van waar ik woon) en de Fenix is een gave zaal. Vind het sowieso belachelijk dat je vanuit Limburg altijd minimaal een uur moet rijden om een (fatsoenlijk) concert te kunnen zien. Dus, ik ben er helemaal voor dat er weer meer in de Fenix geregeld wordt! |
|
hmm zover ik op zm zie zijn er bst veel concerten in limburg ... moet je eens in delfzijl gaan wonen ... |
|
ik kom wel. is maar een half uurtje op de motor van hier uit. maar gaan ze nou dicht of niet? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Absoluut! 't wordt echt eens tijd dat er hier in de buurt wat gaafs georganiseerd wordt, want wat dat betreft is Zuid-Limburg gewoon extreem kut om te wonen. |
|
quote: Alleen wat dat betreft????? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik had wel verwacht dat een of andere hersenloze Hollander hierop zou happen |
|
quote:k vermaak me anders prima hier |
|
quote:homo |
|
quote: Je was anders behoorlijke gewillig met bukken, destijds in de TMT, lekkere zuidelijke knul What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |